F

22 ביולי 2013

פרויקט החופש הגדול- פרפרים אוהבים

אז אתמול לא העליתי רעיון ליצירה ואתכם הסליחה, אני מרותקת למיטה עם
גב תפוס, 
דבר שקורה לי די הרבה פעמים בזמן האחרון. מן איתות  מעודן,
מהוסס של הגוף, 
כמובן שללא כל התייחסות נאותה מצידי ו..בום טראח
הוא שבר את הכלים. 
"לא הקשבת בזמן? תשלמי!"  ואני משלמת אוהו
איך שאני משלמת. 
אוקיי, עד כאן פינת היבבות.



מה נכין היום? הממ.. אולי משהו שקשור ליום האהבה?

לא,לא,לא, אני לא מגלה לכם. אתם רק תדאגו לעקוב אחרי
ההוראות עפ"י הסדר הכתוב ולא להציץ..!

החומרים הדרושים:
מגזרות של פרפרים
האפשרויות הן:
לגזור עפ"י דוגמא , מה שיקח לכם כמה ימים שלמים.
לקנות מארזים של פרפרים מחנויות יצירה. אפשר ב 2-3 גוונים ובכמה גדלים.
או לחילופין מכונת פאנצים בצורת פרפרים וגליונות נייר צבעוני/בריסטול .
דבק פלסטי
קנווס מלבני בגודל 30/40 -ככל שהקנווס יהיה גדול יותר כך תגדל כמות הפרפרים.

שלב ההכנה
קפלו את כל הפרפרים לחצי.
הניחו את הקנווס לרוחב.
שרטטו ביד חופשית בעזרת עפרון קוי מיתאר של לב.
סדרו את הפרפרים על הקו ומלאו את הצורה.
התחילו להדביק בוריאציות ובזויות שונות את הפרפרים.


 
    עכשיו כל שנותר לכם לעשות זה למצוא מקום לתלות בו את הקנווס.
    אעלה את צילומי הקנווס שלנו כשנתנאל  תסיים להדביק את כל הפרפרים,
    היא בשלב העיקש של העצמאות, ואסור לי בשופ פנים ואופן לעזור לה
    מכירים את זה?! ובאותה נשימה אני לא יכולה שלא להמליץ לכם לקרוא
    את '
מחווה ליום האהבה של עינת ספקטור האשה והאגדה, בעלת הבלוג
    מזמינים. 
רוצו לכם לקרוא להעשיר ולהחכים.

                                                                      שלכם
                                                                       איריס עם הגב הדואב