F

12 בספטמבר 2013

גם לסוכה מגיעה נברשת






את הפוסט הזה אני מקדישה לך טליה, תלמידה אהובה שלי שכל- כך אוהבת את החגים, 

את עריכת השולחן ואת נושא העיצוב בכלל,עכשיו תוכלי גם את להלביש את הסוכה כמו שצריך.
הערה: לא לשכוח להביא את האהיל לסטודיו ביום שני. 


בין שאר הדברים החביבים עלי עד כאב נמצאים במקום מכובד גופי התאורה. זה עושה לי טוב לראות אור פורץ מאלמנטיים פיסוליים,
ממקומות לא צפויים ומגופי פורצלן  שלכאורה נראים סתמיים עד שלוחצים על המתג והקסם קורה. איך זה קשור לסוכה? 
המשיכו  לקרוא ותבינו.
סוכה בסטייל זה הכיוון, מין שיק כזה שישכון בנוחות לצד ה
שרשראות שהילדה הכינה בגן, ולצד הקישוטים מהשנה הקודמת.
בינינו תמיד יש את הפער הזה בין מראה הנורה העירומה לעושר הקישוטים בסוכה. חוץ מזה הנורה החשופה והמתנדנדת מזכירה לי סרטים 
גיי'מס  בונדים כאלו,  ומעלות בי מחשבות על חדרי חקירה קרים,  לכן זה לא קורה?
בכל אופן אספתי עבורכן את הנברשות הכי שיקיות שיכולות לשדרג כל סוכה בסיסית ובהמשך, גם הדרכה שלי לאחת מהממת ומנצנצת.

אני מאוהבת  בקיפולי האוריגמי, בניקיון הצורני שלהם, בחדות הקיפול הפיסולית, באלגנטיות.  כמה שיק יש בחתיכות הנייר האלו שהופכות 
לאלמנטים תלת-מימדיים יפהפיים. באתר המדהים reintroduced תוכלו לקבל הדרכה לאהיל האוריגמי המשגע הזה. עוד קיפולי אוריגמי
לאהילים אחרים תוכלו מצוא פה וגם פה

                                                                הצילום לקוח מהאתר הזה



הצילום לקוח מהאתר הזה


הדרכה בתמונות,לשני אהילים, אומנם לא כל כך מפורטת אבל מספיקה לאוטודידקטיות שבינינו  כמה
פשוטים ומלאי קסם, מי היה מאמין שחיתוך נייר פשוט יוצר את ה'wow' הזה

הצילום לקוח מהאתר הזה 


הצילום לקוח מפה



ותראו את הדבר המשגע הזה, לא בטוח שייכנס לסוכה אבל הוא בהחלט מתאים לאוירה.

הצילום לקוח מפה


מי שעדיין לא שבעה, ורוצה לקבל השראה נוספת בנושא אהילים וקישוטי סוכה מוזמנת לשטוף את עיניה בלוח הפינטרסט שלי  
תחת Decorations . יש שם הרבה רעיונות מקסימים ואפשריים לקישוטים לסוכה. 

ו..הגענו לחלק המנצנץ, פנו לכן שעה, הכינו כוס קפה ויאללה לעבודה,אבל לפני כן דאגו לפריטים החשובים שבלעדיהם לא יהיה אהיל ולא נצנוצים.





שתי הערות לגבי הכוסות:
שימו לב שהכוסות החד-פעמיים יהיו שקופים ומבריקים- זה מה שייתן את האפקט הנכון.
ככל שהכוסות גדולים יותר קוטר הנברשת יגדל.

אני בחרתי לשים שרשרת נוריות מנצנצת ולא צבעונית למרות שנתנאל דווקא העדיפה את הצבעונית . המראה הוא יותר שיקי בעייני ומאוד
נקי . לטעמי נוריות המפיצות אור צהוב מייצרות מראה כמעט יוקרתי, טוב, לא באמת התכוונתי יוקרתי, יותר תופס את העין בנעימות.

מתחילים ביצירת חורים בכל תחתיות הכוסות- לא לדלג על השלב הזה כי לשם נכניס את הנוריות. 
אני ממליצה לעשות את זה באיזור מאוורר 
היטב, כי הריאקציה של התכת פלסטיק בחום מניבה ריח לא נעים ולא בריא בעליל.
                                        יוצרים חור בתחתית כל כוס חור בעזרת המלחם 


                                     


                               מחברים באטבים 16 כוסות שיהוו את בסיס הכיפה ומדביקים בדבק חם
      
                              ממשיכים מעל מעגל הכוסות  קומה שניה של מעגל ותוך כדי מדביקים .
                                                          ושוב עד ליצירת כיפה.


כשהכיפות שלנו מוכנות משחילים את נוריות הלד דרך החורים שיצרנו  בבסיסי  הכוסות, ניתן לשים נקודת דבק 
כדי שהנורית לא תברח מהחור.
                                 מחברים את חלקי הכיפות לכדי כדור אחד     


                                                                    ומדליקים


                                                            כמה פשוט יפה ומנצנץ
   


עוד רעיונות יפים לשדרוג הסוכה תוכלו לקרוא בפוסט הסוכה שלי מהשנה שעברה. לחלקכן זוהי תהיה ההזדמנות
הראשונה לבקר אצלי בסוכה ועבורי  לארח אתכן. אם לא במציאות אז לפחות וירטואלית.
אשמח לשמוע אתכן מגיבות ולדעת שאתן חושבות עלי כמו שאני חושבת עליכן.

מאחלת לכולכן גמר חתימה טובה  ושנה נפלאה

                                        שלכן איריס
                                 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה