F

29 במרץ 2017

חגיגת קיץ בגינה


שברתי את הראש, בניסיון להגיע לרעיון לפוסט הראשון פה. כל כך הרבה רעיונות מתרוצצים לי בראש, כל כך הרבה פרויקטים בשלבי עבודה שונים - מה שנקרא "מרוב עצים לא רואים את היער" אבל, לפני שאתחיל, אציג בקצרה את עצמי, לאלו שעדיין לא מכירות אותי. שמי איריס ורשבסקי ואני אומנית רב-תחומית ומעצבת פנים, המתמחה בעיצוב חללים קטנים. ואם ל"תמצת" אותי: אני חיה את כל מה שקשור ביופי, אסתטיקה, אומנות ויצירה. מי שרוצה להכיר אותי קצת יותר מוזמנת לקרוא פה.  פה וגם פה . אני גאה ונרגשת להיות חלק מצוות הכותבות הקבועות באתר סטיילפייג', הוא כל כך נעים, הוא מלא השראה, ויש בו מבחר בלוגריות מגוונות,יצירתיות ומעצימות שאת חלקן אני מכירה היכרות קרובה, ואחרי חלקן אני עוקבת באדיקות. הטור שלי: עיצוב שווה, יעסוק בנושא עיצוב מנקודת מבטה של מעצבת פנים הנוגע בתהליכים , סטיילינג, טרנדים וכמובן טיפים, רעיונות לניצול מקסימלי של החלל, והדרכות לעיצוב עצמי. אני חושבת ששילוב שני התחומים בהם אני עוסקת: מעצבת ואומנית, תביא נקודת מבט מרעננת ,שונה וייחודית בנושאי העיצוב וערך מוסף מהצד הרעיוני בכך שאסביר בפירוט איך ניתן לבצע כל רעיון בלי לפחד לחלום. אני אשמח לקבל את תגובותיכן, הערותיכן ושאלותיכן בכל הקשור לנושא הטור שלי. הנה זה מגיע..






החודש כולנו הרגשנו את מזג האויר הקייצי במלוא תפארתו. כן, כן, כולל היתושות והמעופפים למיניהם..!  הקיץ הגיע, בדיוק בזמן. (נכון, אני שייכת לחלק שפורח בקיץ ונכנס לתרדמה בחורף). וכדי להכניס אתכן לאוירה הנכונה, קבלו את הויז'ואל הבא: בוקר, אתן מארגנות את הילד/ה ושולחות אותו/אותה עם הבעל לגן/ביה"ס, אתן מתפנות סוף כל סוף להכין את הקפה הראשון של הבוקר, לוקחות אותו החוצה, לגינה ומתיישבות על הספסל באנחה חרישית. רק ציוץ הציפורים מפר את הדממה שלאחר דרמת הבוקר שהתחוללה זמן קצר קודם לכן, עיניכן שוזפות את הפרחים, ואת הדשא המטופח, אתן לוגמות בהנאה את הלגימה הראשונה, ו...קאט.  ויז'ואל שני: אתן עם החצי השני שלכן, (אחרי שהילדים כבר במיטות, ב א ר ו ר ר ר) בגינה, על הדק/דשא עם כוס יין ביד לצד קערת קוביות אבטיח אדומות ועסיסיות ובולגרית, מסביב ובינות לעצים מאירים הנרות שדולקים בעששיות התלויות. ישש...סופסוף
רומנטיקה,  אהה..סליחה?  הגינה לא במצב צבירה שכזה??  נו, ברור שלא, למי יש מצב רוח לטיפוח בחורף???? ובכן, טדדדם.. הנה לכן, בדיוק התזמון המושלם להוציא את מברשות הצבע, הרולרים, ומכונות התפירה למי שיש, וקדימה, לעשות מהפך קיץ בגינה.  רק... איך מתחילים?  בלצאת לגינה אתן אומרות?  צודקות!!  בואו איתי:

מבט חזיתי של הגינה 


מבט לחלק השמאלי
עיניכן הרואות, כי רהיטי הגינה כבר איבדו את כל החינניות שלהם, ועל מראה השאבי-שיק-דיסטרסינג, התלבש סתם מראה עייף ומרופט. לא להאמין שעברו כבר שנתיים  מאז שידרגתי אותם. נראה שבאמת הגיע הזמן לחידושי קיץ. לא, לא, לא מתפרעת, אל דאגה, הלבן עדיין ישלוט, אבל האקססוריז הו, האקססוריז ...כל החורף חלמתי עליהם.  אוקיי, בנות, להפשיל שרוולים, קדימה חגיגה.. 
המטרה: לבצע מהפך בגינה. התכנון: להגשים את הפנטזיות שאספתי לי בקפדנות במשך החורף!! - נו, לא פנטזיות כאלה, אלו לא יעזרו לגינה- תגללו למטה, ומי יודע, אולי גם אתן תקבלו השראה..


 ראשונה
עששיות רומנטיות לתליה על העצים.  פה 
ועוד אחת מהממת במיוחד.    פה

שניה
ערסל ביצה לבן.   פה

שלישית ברשימה 
ספסל שלבים משגע מעץ.  פה 

רביעית 
המון כריות בטורקיז. פה

חמישית
רשמית, התעלפתי, איפה אני מוצאת כזה 'שמעטס'??  פה

שישית
תוספת חיננית לגינה  פה
וכסא הורססס  שאין לי סיכוי למצוא בארץ.   פה

שביעית

רעיון אדיר לכלי הגינון  פה


מבט אחד העלה בי אפשרויות טיפוגרפית מלהיבות,
ונרשמה התלהבות-רבתי מדרבנת   
פה

בגדול, המראה שחשקתי בו לקיץ הזה, הוא בית קיט בהמפטונס. מה שאומר: הרבה עץ, הרבה לבן ונגיעות בתכלת, טורקיז ומעושנים למיניהם, וכמובן כריות לנוחות מקסימלית. ובקיצור עושר נינוח ומרופט
עושר מאופק ואלגנטי.   פה
מושלם!!  פה

ובכן, יש לי המון משימות לבצע: לצבוע, לתפור, לשתול, לתלות, לנסר, לשייף...תנו לי יום, יומיים ואני כבר חוזרת אליכם.. בינתיים אתן מוזמנות לבקר בלוח הפינטרסט שלי ולקבל את ההשראה הפרטית שלכן לפינת חמד אישית.
דאבל קליק על התמונה יעביר אתכם ללוח ההשראה 


שיווווווו....חזרתי. המשימה הושלמה (טוב, בערך, יש לי  עוד פרויקט קטן שעדיין לא הושלם..אבל עובדת עליו אל דאגה..) ואתן? עדיין פה אז בואו, הצטרפו אלי לסיור קטנטן בגינה המחודשת שלי. אתן לא תאמינו אבל במסגרת איסוף כל הג'אנק שהצטבר לו בגינה במשך החורף, מצאתי את המגרפה המהממת והישנה הזו, שאפילו תואמת את הצבעוניות שמתוכננת.. מה אגיד לכן, אוהבים אותי שם למעלה..!! מיד אצתי רצתי להכין גם לי פינה מאורגנת לכלי הגינון שלי 


הורסס... לא?! 
והלוח שנעשה משאריות בית העץ של נתנאל, עליו אני מתכננת לכתוב משפט שעדיין מחכה להשראה עבורו. הצעות יתקבלו בברכה 


ומצאתי את הדלת היפהפיה הזו שסופסוף נמצא לה הפתרון הכי אולטימטיבי שיכולתי להעלות בדעתי.. תראו, תענוג אמיתי!!


כלים מאיקאה, עציצים מהמשתלה המקומית, חוטי ברזל, ווים, זה כל הסיפור היפה הזה. אהה.. ומזל למצוא דלת כזו בשולי הדרך
את הפנטזיה השלישית במספר מצא הגאון שלי ממש במורד הרחוב הוא היה מוזנח ומסכן, ותראו אותו עכשיו, חתיך שכזה, בתכלת מעושן, משולב בכריות ישיבה בצבע אבן. אבל עזבו איך הוא נראה, תראו איך שהפנטזיה שלי התגשמה אחד לאחד..!































מי מצטרפת אלי ללימונדה?

בית בהמפטונס עדיין אין לי, אבל נכנסתי לאוירה, את כל רהיטי העץ חוץ מהספסל צבעתי בלבן ואת חלקם התחתון בצבע שגיוונתי בעצמי, משהו בין אקווה לטורקיז, אליהם הוספתי את הכריות ואת העששיות שיתנו את השלמת הצבעוניות הנדרשת.
רק  הרגליים הקדמיות נצבעו, כדי לא להעמיס 


כדור קרמיקה שהכנתי הפך לעששית קסומה 


וכדי לשבור את כל האקווה-טורקיז-לבן צבעתי את האופניים המ-ה-מ-מ-ו-ת שהגאון האהוב שלי קנה לי בפרוטות (300 ש"ח) רק לאחר שהביא אותן הביתה הבין שקנה וינטג' אמיתי, דגם משנות ה-50 שנועד לאספנים. כמובן שהן פורקו כלאחר כבוד, שויפו עד חורמה מהחלודה שהיתה עליהן, ונצבעו מחדש באהבה בצהוב חמניה.(תודה חנה)


זה מה שרציתי בערך.
וזה מה שקיבלתי

וכך הן נראות לאחר הטיפול האוהב. ו..כן, הן נשארו שמישות
החצר עכשיו משודרגת, כמה נחת, וכמה נעים לצאת אליה עם ספר, מגזין או סתם לשתות קפה של אחה"צ עם חברה. אבל הכי אני מחכה ללילות הקיץ שיהיו נוטפי קסם של אירוח חברים, עם העששיות בין התלויות על העצים ובין הפרחים, ופלחי האבטיח...





פרויקט אחד סיימתי, הולכת להכין קפה, מי מצטרפת??
                                   
                                     שלכן איריס

                                                  







תגובה 1:

  1. מדהים!!!! כמה יצירתיות בפוסט אחד!
    אפשר להזמין אותך הביתה??

    השבמחק