F

11 ביולי 2013

החלטות


את ההחלטה לרענן ולשנות תדמית לעסק שלי עשיתי כבר לפני כשנה,
במהלכה התחלתי את המחקר האישי שלי לגבי מהותו, הרכבו ומאפייניו.

זה לא היה פשוט עבורי מעצם היותי רב תחומית, כל דבר נפלא בעיני,
כל דבר מסקרן, ולכל יצירה כבוד ראוי..!

למה רציתי? כדי לרענן.. להקפיץ ..ו כי הייתי צריכה את זה!!
איך התחלתי? נרשמתי לקורס של מיה לנדאו  מכשרון גדול לעסק גדול 
במטרה לסדר קצת את הבלגן שחגג לי בראש.

שם פגשתי עוד נשים נפלאות, עצמאיות ובעלות עסקים כמוני ,
ואת עפרה המדהימה,  שהפכה לחברת נפש שלי! 

(ועל כך תמיד אודה  לך מיה!) אילת הסטייליסטית חדת הלשון,  

טליה מעצבת אופנה מוכשרת במיוחד,  קארין  מpekale 
 
לירון הגרפיקאית שעזבה את המרכז והתחתנה לאחרונה, מזל טוב :) 
עדי המוכשרת והקוקטית  רויטל שהכינה לנו כל מפגש מטעמים 
ושירי המדהימה והכי מפרגנת בעולם בעלת המותג עולמה . 



להגיד שהבלגן הסתדר? ממש לא!!  להיפך, אפילו התעצם.
אבל כמו שבדרך כלל קורה, "מעז יצא מתוק "- הסערה ניפתה
את הטפל מן העיקר..
וסופסוף אני מתחילה לראות את האור..

ראיתי בעיני רוחי את המוצרים שלי מוצבים בכל בית שני בארץ.
את הפסלים והציורים שלי המפארים בתי עסק וגם דירות קטנות..!
אותי עוזרת לזוגות מבוססים כמו לזוגות צעירים ולבעלי דירות קטנות
אותי בעזרת יכולותי יוצרת אושר קטן לכל אחד שרוצה...



































כפי שאמרתי התחלתי לחקור מה מהות העסק עבורי,
ומתוך כך  נעשו גם בחירותי. מכיוון שהפנמתי בסופו של
דבר  שאי אפשר לשים את כל הביצים בסל אחד, 

(כי זה מבלבל את הלקוח..) החלטתי להפריד את הכוחות:
עיצוב פנים לחוד וסטודיו לאומנות לחוד, 
מה שאומר: לוגו,
אתר, דפי עסק בפייסבוק  ו
בלוגים נפרדים. זה קשה, אין ספק
שזה קשה, הליהטוט הוא אינסופי אם תוסיפו על זה את הבית
והמשפחה והחברים. 
אבל, ההחלטה לא נעשתה בקלות ראש,
להיפך היא לוותה בהמון, לבטים, מחשבות וקושי.

היום אני שמחה להגיד כי אני חובשת שני כובעים עסקיים:
האחד-  אומנית רב תחומית המלמדת ויוצרת אומנות

האחר- מעצבת  פנים, המתמחה בעיצוב ופתרון בעיות בחללים קטנים.

אני מנהלת  2 דפי עסקיים
 יד אומן  שסובב סביב הסטודיו שלי שם אני גם מעלה 
בהנאה ובגאווה
גדולה 
ציורים ופסלים של תלמידים. צילומים מהווי הסטודיו, פוסטים ותהליכי
עבודה. 
ודוחפת קירות-  שכולו תהליכים, מחשבות, תמונות של לפני ואחרי, 
סיפורים ואנקדוטות מעניינים בנושא עיצוב הפנים. ושמידי פעם מקשרת אל
הבלוג - דוחפת קירות כשאני מעלה פוסט חדש. 
ישמח אותי מאוד אם תשאירו
תגובות, תספרו לי מה הכי מעניין אתכם 
וכן, גם כדי לשאול שאלות :)

אני מתקדמת בצעדים נחושים והחלטיים אל המטרות שהצבתי לי.
לצד החלטה בריאה של ניהול זמן רגוע ושונה, לא עוד לחץ על חשבון
המשפחה והבית.
הזמן הוא המשאב היקר ביותר שיש לנו חבל לבזבז
אותו  על סדרי עדיפויות לקויים..


מקשרת פה לפוסט הנהדר שקראתי לאחרונה של עדי מאור סיסו חברתי
לקבוצת הבלוגריות שילדה לא מזמן את בתה  הפעם אני חכמה יותר

                                                           שלכם איריס