F

23 ביולי 2013

צבעים מסקנטייפ וקנווס אחד






"אמא, אימוש, מה נעשה היום? למה את לא שמחה?
 אמוש אני רוצה שתחייכי, אולי נזמין את נועם?"
 זוהי בערך תמצית השיחה ביני לבין נתנאל אתמול אחה"צ.
 נו, אז מה אם הגב שלי תפוס, אם אני בקושי עומדת ואם עברו
 בי הרהורי מנוחה. את הסחורה צריך לספק..!
 אני מקבלת מנתנאל הבטחה להיות קשובה כי אני לא במיטבי,
 והיא ברצינות אמיתית וכובשת מבטיחה לי ואף מעדכנת את נועם
 ש :"אנחנו צריכים להקשיב טוב כי לאמא כואב הגב"

 היום נכין תמונת קנווס אישית ייחודית ומקסימה לחדר.

כולכם מכירים לבטח את תבליטי/הדפסי הידיים של התינוקות.
אותם ממסגרים ותולים או שומרים בארגז זכרונות יפה.


 הפעם נכין וריאציה שלהם.

החומרים הנדרשים
קנווס בגודל 30/30 או 20/30
צבעי גואש, או אקריליק או צבעי אצבעות.
מסקנטייפ מנייר.
עפרון.
מכחולים.
קערית מים.
סינרים לקטנטנים או 'בגדי עבודה'.
ומפת ניילון לשולחן שעליו עובדים.
מתחילים:


                    מניחים את כפות הידיים מעט פסוקות 
  
                 משרטטים את קוי המתאר של כפות הידיים.

          ממלאים את הצורה במסקנטייפ, אותו יש להדק היטב לקנווס 
  
         נותנים לילדים לצבוע כאוות נפשם כן כן גם על המסקנטייפ.

             משתדלים לא להשאיר חלקים לבנים ולא צבועים. 

                                      מחכים לייבוש

                                  מקלפים את המסקנטייפ

     
                  ניתן אפשר לתחום בלורד שחור את קוי המתאר של כפות הידיים.
                         אני חושבת שזה מוסיף המון, אז זה מה שאני עושה.


                                         
                                זהו התמונה מוכנה לתליה.

  מקווה שנהניתם, נתנאל ונועם מוסרים שהם ממש נהנו,
  מזמינה אתכם לעקוב אחרי בפייסבוק   לעוד טיפים, רעיונות והשראה 
                                                                             
                                                                             שלכם איריס