F

8 ביולי 2012

עריסה מלכותית מקרטון.

כבר מספר שבועות אני זורקת את קרטוני  המשלוחים.  בצער אני חייבת לומר. הם כל כך חדשים,חזקים ואחידים במראם שממש כואב הלב לזרוק שלא לדבר על עניין המיחזור.. הרי אפשר לעשות מהם משהו, אולי כורסא או תאטרון בובות, או,  אפילו סתם לצפות בבד ולהפוך לארגז אחסון  יפה. ובכל זאת הם נזרקים מידי שבוע. ובכן,השבוע החלטתי, לא עוד!! נתנאלי החלה לפתח חיבה מוגברת לבובות . לכל אחת יש שם ומקום משלה. אחת - הבובה עדינה לשינה משותפת. אחרת - בובה תינוקת למקלחת. ועוד 2-3 נוספות.. ויש גם את האחרונה שעדיין אין לה שם שיוצאת איתה לטיולים. 2 עגלות כבר יש לה. אז החלטתי להכין לה...

 __עריסה__ חייבת לציין כי -כפי שמתאים לי- התחלתי לצלם כל שלב עבור ההדרכה אבל, מתישהו פשוט נסחפתי ודילגתי על הצילומים. אז אני מתנצלת. זה מה שקורה לי כשאני בלהט היצירה... מקווה שכל ההסברים יהיו מובנים. ואם לא, אשמח להבהיר כל שאלה.



קרטונים ..קרטונים..קרטונים..

החומרים הדרושים:
קרטונים,סכין יפני,מספריים,אקדח דבק חם,מסקנטייפ רחב, שאריות בדים,
סרט אלכסון, דבק פלסטי לבן .
הוראות
שרטטתי את קוי המתאר של העריסה גזרתי והעתקתי  לקרטון
לאחר ששיטחתי אותו.
את כל הדפנות תכננתי לבנות ככפולות כך שיהיה עובי יפה.
לכן הכנתי 4 יחידות של ראש מיטה.

הנה ראש וגב המיטה.

בהמשך הכנתי רצועות ברוחב של 4- 3.5 ס"מ ובהיקף של הגזרה.


החלטתי גם לגזור לב בראש המיטה ואולי בהמשך לתלות שם שרשרת. 

חיברתי את הדפנות, כך שנוצרו לי 2 קופסאות פתוחות
כך זה נראה לאחר חיבור הרצועה.



השלב הבא הוא להדביק את המשטח הנוסף מעל הרצועה ובהתאמה.
(ממש כמו קופסא ).
אח"כ עברתי לדפנות הצדדיים .גם מהם חתכתי 4 יחידות.
ובאותו אופן יצרתי 2 דפנות כפולות.


לבסוף,הכנתי מלבן בהתאמה לרוחב ואורך העריסה כדי ליצור קושרת ובסיס.

כאן נגמרות התמונות לצערי ..

אבל מה שנותר עכשיו זה רק לחבר בין כל החלקים. בעזרת דבק חם הדבקתי  את סך החלקים ביחד. וכדי לחזק יותר את ההדבקה הצמדתי מסקנטייפ רחב  על כל הדפנות. השלב הסופי היה לעטר את העריסה. בהתחלה, חשבתי לצבוע  אותה בצבעי אקריליק בגווני הורוד. בכל זאת בת.. נאבל אז חשבתי על לעטוף  בניירות משי צבעוניים. ולבסוף באה ההארה..! למה שלא אעטוף את העריסה בבד?! הרי בדים יש לי בלי סוף... מה אתם חושבים? באיזה בד בחרתי? הנה היא כאן לפניכם בכל הדרה העריסה הנסיכותית מצופה בבד ברוקד עשיר ומוזהב..







הכתרים הם רעיון של נתנאלי..






אז הנה אפשרות אחת מיני רבות ליצירה מקסימה, חזקה, ירוקה  שימושית ונפלאה, מקרטונים של משלוחים.
מקווה שנהניתם לפחות כמוני אשמח מאוד לראות תוצרים שלכם מחומרים ממוחזרים, אתם מוזמנים להירשם לעדכונים פה בבלוג ולעקוב אחרי בדף הפייסבוק שלי 

                                                                      שלכם איריס