F

5 ביוני 2012

מסיבת יומולדת- הפקה מרגשת!

סופסוף אני אחרי כל ההפקה המדהימה והמעייפת הזו..שעות של תכנונים,ערימות של דפים,לילות לבנים,וקריאה לעזרה  של "ועדת קישוט". ובתוך 3 שעות הכל נעלם..! "היה כלא היה..." אבל בדבר אחד אין ספק .. נהניתי, טוב,לא אשקר, נהניתי בטירוף! התינוקת שלי כבר בת שנתיים!!!
בהתחלה התלבטנו לגבי נושא המסיבה: נתנאל רצתה את הבובה מימי (מי שלא מכיר זו הבובה של רינת מהתוכנית בערוץ בייבי) אז כמובן שמבחינה זו הנושא היה סגור. אבל עם מה "נעטוף" את האירוע? צעצועים? אולי גינת המשחקים? אולי בכלל מיטת החלומות? או פינת סיפור? חשבתי רבות, ובסופו של עניין החלטתי לשאול את כלת ה"יומולדת"... ובכן, על כל שאלה ששאלתי ושלא שאלתי הושחלה המילה :צהוב.
ש: נתנאלי את רוצה שיהיו לך בלונים ביומולדת?
ת: כן (מהנהנת בראשה המתוק בנמרצות) המון בלונים צהובים!
ש: ואיזו שמלה נלביש לך?
ת: צהובה (בפסקנות) ומסתובבת.

ש: והעוגה?
ת: גדולה וצהובה. אה,אה,אה,אה (היא חושבת) ומימי.
אז הנה, באקראי ובלי שום מאמץ מיוחד נבחר עבורי הנושא:עולמה הצהוב של נתנאל!
                                                                                            


שבוע לפני המסיבה החלטתי לצלם אותה עם בלונים צהובים עבור ההזמנה ליומולדת שתשלח לכל החברים והמשפחה...ומה היה באמת ????????.. היו צחוקים, היו ריצות, היו אזהרות, היו בלונים צהובים ותפאורה יפה
אבל צילומים ראויים "נאדה"!  וככה זה נראה:

"רגע אמא, אני עולה לבד.." 
"יד ורגל נחבר.."
"הי אמא, תראי מה מצאתי.. "
"אפשר לקפוץ קצת?.."

"טוב אמא מספיק להיום, בא לי לשחק עכשיו..!

שבועיים לפני יום ההולדת של הקטנה עשינו חזרות ושוחחנו איתה על המסיבה והיא שיתפה פעולה בהתרגשות אבל דבר לא ישווה ליום החגיגה היא התרגשה כל כך שהיא הסכימה ללבוש בגד לבן ולא צהוב (למזלי הרב !! כי לא הספקתי לתפור) הנה מה היה שהיה בעולמה הצהוב של נתנאל:

קאפקייק וניל עם קצפת בצהוב חיוור ובצהוב עז. מונח על צלוחית צהובה בעיטור עיגולים לבנים וציפור לבנה. עליהן עמלתי בסטודיו כחודש לפני החגיגה.
הוסף כיתוב
עוגיות בצק פריך בקישוט רויאל אייסינג...מרשמלו בצהוב וורוד ונשיקות בצהוב ולבן גלילות ופל במילוי גלידה, גביעי גלידה ממולאים בכדורי שוקולד, כפיות שוקולד ובקבוקי אייס קפה של יוטבתה שרוקנתי ומילאתי במיץ תפוזים. ועוד כל מיני דברים טובים...!
האמת היא שפניתי ללילך דן גור בעלת העסק Partix .היא אלופה!! חמדתי לי את בקבוקי הזכוכית הללו כבר מזמן אבל מפאת טיימינג לחוץ נאלצתי לוותר על החמודים הללו . אז... מצאתי לי תחליף אומנם נראה טוב אבל זה רק תחליף. לשנה הבאה אני מזמינה מעכשיו!! לילך אני כבר מתקשרת.




והעוגה, איך כמעט שכחתי אותה, 3 קומות של אהבה ,אחה"צ אחד  ו...מימי..!
עד כאן היו הממתקים, ועכשיו..זמן עיצוב..! ועדת קישוט -מינה,נירה,סביונה וסמדר-נקראה להתכנס ולעבוד עד אור הבוקר אם נצטרך... עם הרבה קפה ובלי הפסקות התחלנו את המרתון.כדורי פונפונים מנייר משי צהוב ולבן שנראים מרשימים כשהם במקבץ וכל כך קלים להכנה, שפשוט חובה להכינם..!
הדרכה פה


את 3 הפרחים הכנתי מניירות  קרפ ועליהם הדבקתי אותיות שהדפסתי וגזרתי.
לשולחן העוגה הכנתי חצאית טוטו מטול בגוון צהוב חיוור.
הדרכה לכך תוכלו למצוא ברשימה הראשונה שלי.


את עיצוב והדפסת דגלוני הבאנר והתויות הפקדתי בידי נירה שהיא גם אחותי וגם החברה הכי טובה שלי!!!

בערב הגיעו סביונה וסמדר ולהן השארתי למלא את שקיות יום ההולדת ולקשור אליהן את התויות בסרטי סאטן  צהובים.




למחרת תפרתי לבבות צהובים מנייר והכנסתי פנימה סוכריות  m&m.






אח"כ תליתי את הלבבות על העצים ובסוף המסיבה כל ילד קטף לו לב בשקיקה ולמרות שאמרתי להם מפורשות שהם אמורים לקרוע  את הנייר ולאכול את הסוכריות זה לקח כמה דקות עד שהם הפנימו...


ו.. הרמנו את נתנאלי 3 פעמים... 
 והדלקנו את הנר
ובאו כולם לברך ולנשק


וכיבינו בנשיפה אחת!!
ופרסנו את העוגה והגשנו לכווווולם...


ואכלנו..ושתינו...



וגם קצת שיחקנו...


והיה קשה להיפרד...!



היה נפלא!!! נהנינו מאוד, תודה לכולכם, חברים ומשפחה, וחברות יקרות שלי שבלעדיכן הייתי קורסת!!
אציין שהוכתרתי בתור "המשוגעת שהכי אוהבים" וזה תואר שאני די מתחברת אליו, אתם יודעים אומנית וזה... שנה הבאה רעיונות חדשים ואחד קורס צילום!!!!  עכשיו אני הולכת להתכונן למסיבה בגן...!
רשימה הבאה... המקום שבו אני מתחילה לנשום... הסטודיו ..!
 
                                                שלכן איריס