F

1 בדצמבר 2015

הקשר בין זהב, אגדת ילדים והחיים האמיתיים



תופים בבקשה .... אני מתכבדת להזמינכם לקרוא את האורחת הראשונה שלי שתפתח את סדרת האורחים המצוינת, קבלו את  מיה חסון,  האשה, החיוך והסטייל ..!


מיה חסון – מעצבת פנים והום סטיילינג, סטייליסטית לצילומי עיצוב ולייף סטייל, צלמת מוצר ואווירה ובקרוב מאוד גם אוכל........ ואמנית בנשמה. לדף הפייסבוק העסקי של מיה פה

                              ***
אם היו שואלים אותי, איזו דמות מהאגדות הייתי רוצה להיות, סביר להניח שהייתי אומרת זהבה... זו עם שלושת הדובים. לא, אני לא בלונדה, אין לי בקבוקי זהב ארוכים ומעולם לא היו לי, אני מחבבת דובים, אבל לא זו הסיבה..... זו האגדה היחידה שאני זוכרת שהפוקוס בה היה על גודל הצלחות, הכיסאות והמיטות... {צרות של מעצבות, זה מה שהן זוכרות}. את הבית ההוא שהיה בקצה היער, אני מדמיינת לי בהנאה רבה, עם גג רעפים גבוה וארובה עם עשן סמיך שמתמזג לו עם עננים אפורים בשמים, חלונות עם תריסי עץ
מתקלפים,  גינת פטריות ותותים וגדר עץ נמוכה... זו אגדה, אז גם דובים יכולים לחיות בבית חלומי שכזה. והצלחות ? בטח אקלקטיות משהו, לכל אחד מבני הבית, צלחת בסגנון החביב עליו, הכיסאות? כיסאות עץ עם משענות שונות, עם פיתוחים, בלי פיתוחים.... דמיינו קצת גם אתם. והמיטות..? מיטת עץ לדובון ומיטות מפורזלות להוריו, לא הייתי שם, אבל כך מרגיש לי. ומה הקשר בין זהב, אגדת ילדים והחיים האמיתיים? צאו איתי רגע מבית הדובים וכנסו לראש שלי, משתפת אתכם במחשבות שחלפו בו מרגע שקיבלתי את הזכות להתארח לקפה כאן בבלוג של חברתי האהובה, זהבה... אופס איריס ולכתוב על "זהב"

תכשיט משי עם נגיעת זהב של רותי שבח  צילום: מיה חסון

אמרתי לעצמי וואוו, התקילה...חברה, חברה..אבל זהב...? יש לי רק טבעת אחת מזהב, זהב עבורי הוא בכלל חרדל מטאלי והפריט היחיד המעוצב אצלי שיש בו זהב, הוא היצירה המשגעת נר קפה שקיבלתי מאיריס, מתוך קולקציה חדשה ומאירה, אני קוראת לה קולקציה לבנה עם שליכט זהב....

נר קפה של איריס :יד אומן:   צילום מיה חסון

אז מה ואיך אני ... ? טוב, המחשבות שלי נדדו להן וככל שחשבתי, מצאתי את הדרך לאותה בקתה בקצה היער וראו זה פלא... דובים? מה הם אוכלים? דבש...ואם לדבש  אין צבע של זהב, אני צנצנת!

דבש ניגר על עוגה של נעמה נויהאוז  כלי:סיגי אופיר  צילום: מיה חסון

~ מילה או קצת יותר ממני ~ כמו דבש כך עם זהב ~ מינונים הם טיפ חשוב לשילוב זהב בעיצוב, שימו לב לגוון, יש טונים שונים לזהב, יש מרקמים מחמיאים וכאלה שפחות, יש זהב מושחר ומולבן וורדרד בדיוק כמו בתכשיטים, וכמו שלא תעטו על עצמכן כמויות זהב מטורפות, כך גם בבית... כתמי זהב בפינות חשוכות, יאירו אותן באור חדש. במילים אחרות, דבש יכול להמתיק ואם נגזים הוא יעיק.

איריס אהובתי בעלת לב וידיים של זהב, תרשי לי באותה נשימה ממש, לאחל לך שנה של דבש וזהב, שנה מתוקה וזוהרת, בדיוק כמו שהכי הכי מגיע לך....שלך באהבה ענקית, מיה

חייבת להודות כאן שמיה היא חברת נפש מוזהבת שלי, שאנחנו משלימות וקוראות אחת את השניה, ושהחשיבה שלנו לגמרי מחוץ לקופסא, ליתר דיוק, רחוק רחוק ממנה. אולי בגלל זה אנחנו רואות את הזהב אחת של השניה ממרחקים... פה אני נפרדת מכן קוראות יקרות, אל תשכחו לעקוב אחרי הבלוג, ולשתף אם תרצו, אני מבטיחה לארח פה עוד יוצרים ומעצבים מעניינים, יהיה מעניין..! שלכן באהבה
                           




4 תגובות:

  1. מיה כותבת נפלא. תענוג לקרוא זורם קולח ומעניין. בקיצור מתה כבר לראות את הבית של זהבה בעיצוב שלך.. וכבר מדמיינת אותו עם פריטים מיוחדים. ואולי גם השאלה ברקע " מי אכל את הפסטה שלי" והמבין יבין

    השבמחק
    תשובות
    1. רותי'לה אהובתי, מחממת לי את הלב ומרגשת אותי עם ההתייחסות שלך לפרטים... ויאללה מחכה לזהבה... ובקרוב...מי אכל את הניוקי שלי...חחחח

      מחק
  2. מיה כותבת נפלא. תענוג לקרוא זורם קולח ומעניין. בקיצור מתה כבר לראות את הבית של זהבה בעיצוב שלך.. וכבר מדמיינת אותו עם פריטים מיוחדים. ואולי גם השאלה ברקע " מי אכל את הפסטה שלי" והמבין יבין

    השבמחק
  3. צודקת לגמרי, מיה כותבת מקסים. לגבי הבית של זהבה הממ... הרשי לי לפתח אותו..��

    השבמחק