F

12 בנובמבר 2013

נעים להכיר שוב, יומולדת מתקרב





מכאן 


לפני מספר שבועות התנהל דיון לוהט בקבוצת הבלוגריות שלי,על  מיקוד הפלטפורמה העסקית, ועל חשיבותה
בהיבטים של זיהוי קל של העסק מצד הלקוחות ועד הצורך להתפתח נכון ללא  "התפזרות"  מיותרת.  מה שנקרא בשפה השיווקית: צמצום, מיקוד, ודיוק.זה גרם לי לחשוב על המקום שלי, הנישה שבה אני פועלת, או יותר נכון הנישות ברבים, אומנית רב תחומית ומעצבת פנים. אני פוגשת אנשים רבים ששואלים אותי: " רגע, אז את מעצבת פנים או אומנית?" וכשאני עונה שאני גם וגם כי המקצוע האחד, נגזר מהאחר,הם קצת מתבלבלים ושואלים שוב: "אבל מה את עושה יותר?".אז כדאי שאבהיר את הנקודה הזו.הכל מתחיל מכך שאני אשה סקרנית,יצירתית, נון קונפורמיסטית, מכורה לריגושים ואוטודידקטית, אה כמובן, איך שכחתי, עם דרייב אדיר ליצור, הצורך ליצור אצלי הוא כמו הצורך לנשום, ממש כך. כל הדברים הללו בשילוב חלומות וחוסר מנוחה הם הם שהובילו אותי להיות אומנית רב- תחומית. עצם היותי אומנית רב -תחומית, משליך על ריבוי העשייה אצלי הנוגעת בתחומים שונים. אני מצטערת אבל אני לא יכולה להצטמצם ללימודי פיסול , או קדרות אני לא רק נוגעת ברישום וציור, אני לא רק הוגה ומייצרת כלי קרמיקה, אני לא רק פסלת, אני לא רק מציירת, אני לא רק מעצבת דירות קטנות, אני בהחלט לא מישהי שהמילה רק נכנסת לקטגורית המילים שלה. אני הרבה יותר מורכבת מכך. ואם אני מעצבת דירה/בית רוב הסיכויים שאתרגם מידע מועיל ורלוונטי להגדלת החלל מתוך עולמי האומנותי, ואיישם אותו באופן ייחודי לי, לא עוד שטנץ שמלמדים בפקולטות לעיצוב, זהו ערך מוסף
שתמיד נותן את התוצאה WIN-WIN והרבה פעמים גם חוסך כסף!!  לסיכום: אני איריס ורשבסקי מעידה על עצמי שאני אומנית רב-תחומית שמלמדת, יוצרת ומוכרת את יצירותי לחברות, לאנשים פרטיים וגם ללקוחותי בעלי הבתים והדירות שאני מעצבת המזמינים פריטים דקורטיביים במיוחד לעיצוב החדש.  מידי פעם אני אף חוטאת בעיצוב רהיטים בהתאמה אישית...
האמת היא שאני נהנית מאוד לשלב כך את כל התחומים, ברגע שהבנתי שאני יכולה לשלב ולממש בפועל 
את כל אהבותי המקצועיות, החלטתי לא לוותר על אף אחת בשם המיקוד העסקי. ואני אומרת לכן זה עובד נפלא!! אז נכון יהיה קשה להגדיר אותי במשפט אחד, אז בכמה משפטים: אני אומנית רב-תחומית אשר יוצרת ומלמדת בלהט ובתשוקה, מפסלת, מציירת מפתחת ומייצרת פריטי עיצוב מקוריים בעבודת-יד על פי הזמנות  Costume made  אני גם מעצבת פנים והום סטיילינג המתמחה בעיצוב ומתן פתרונות  לחללים קטנים משלב הרעיון,  ביצירתיות, חדשנות, פרקטיות והרבה מעוף.

נעים להכיר זו אני!!


































ובמעמד זה של היכרות מחודשת אני שמחה לפתוח את חודש היומולדת שלי שיהיה כולו  מלא בהרבה סיבות למסיבה, שיתופי פעולה מדהימים ומרגשים ועבורכן, הפתעות, מתנות וצו'פרים...     



                                                    שלכן בהתרגשות איריס
                                                




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה