F

13 בנובמבר 2013

יומולדת הפתעות- סדנאות במתנה





אני אתחיל מזה שאני משוגעת על גופי תאורה!!! נהנית מרגעים קסומים לאורם, נהנית לתכנן ולעצב אותם, ובמיוחד לתלות אותם במקום שיועד להם. ותמיד כשנדלק האור יש WOW. אורחים ותלמידים תמיד מתבוננים בהתלהבות ומשתאים מגופי התאורה שפזורים אצלי בבית, טוב, ככה זה כשעובדים בקומת המרתף של הבית- עוברים דרך הסלון.. וכשאני אומרת להם שהם יכולים להירשם לסדנה ולעצב לעצמם גוף תאורה, מיד יוצאת הסקפטיות החוצה, "מה פתאום, יש לי ידיים שמאליות", "בחיים לא אצליח" ועוד כהנה וכהנה הברקות שכאלה..  




כשסיימתי לאבזר את בית העץ שבנינו לנתנאל, נרשמה התלהבות רבתי מעבודת ההכנה שלי לייצור השנדליר, הסקרנות הרימה אתראשה, שאלות נשאלו, ואז תלמידה שלי החליטה שאני עוזרת לה להכין גוף-תאורה לפינת האוכל של הבת שלה. התחלנו בסקיצות וכמובן שתלמידותי האחרות "נדבקו" והסטודיו הפך תוך כמה שעות למפעל לייצור גופי תאורה שכולנו הכנו, כשהגאון שלי, איך לא,חיווט.





אני בטוחה שראיתן את מנורת השובך שהכנתי לנתנאל שלי שלהפתעתי גרפה המון לייקים, בעקבותיה הגיעה אלי הצעה לשווק לחנויות, טוב את זה אני לא ממש מתכוונת לעשות, זה ייקר את המוצר מאוד, ואני מעדיפה למכור בלי פערי תיווך מטורפים. משתלם יותר, אתן לא חושבות?
אז למה אני מספרת לכן את כל זה?
כי לאחר הפצרות מרובות ומחשבות רבות עוד יותר, החלטתי לרקוח סדנה, שבה תלמדו להכין גוף תאורה משלכן, שאותו הגיתן ואותו תכינו בעזרתי תוך 3 שעות. אני אלמד אתכן את כל מה שחשוב לדעת על מנת שהתוצאה תהיה תואמת רעיון. עם כל המורכבות שבדבר. אני רוצה להזמין אתכן להצטרף לכמה שעות קסומות של יצירה ואור בקונספט חדש, מהיר יותר, וממוקד יותר.




ועוד קצת פרטים :

הקבוצה קטנה, ואינטימית (עד 10 משתתפות.)

המחיר כולל את כל החומרים ושריפה ראשונה בתנור. 

איסוף גוף-התאורה מתבצע כשבוע וחצי לאחר הסדנה, לאחר צריפתו

הסדנה אינה כוללת את מחיר רכיבי החיווט- אתן יכולות להביאו איתכן ואני אעזור לכן לחווט בשמחה
הסדנה מיועדת למבוגרים.

הסדנה תתקיים בסטודיו יד -אומן
ברחוב יצחק שדה 5 כפר סבא
בין השעות 18:30-21:00
מחיר: 240 ש"ח





הערה חשובה: מכיוון שזהו חודש היומולדת שלי המחיר לסדנה הזו יהיה רק 240 ש"ח במקום 380 ש"ח.
הערה חשובה שניההטבה של 10% תינתן בנוסף לכל נרשמת שיש בידה את התגית שלעיל. 
הערה חשובה שלישיתשתפו את הפוסט הזה בפייסבוק  (דרך התגובות פה בפוסט) ותייגו את יד-אומן בתגובתכן ואחת מכן 
תזכה להשתתף בסדנת גופי-תאורה חינם!!  

כל חודש נובמבר אני אפתיע ואצ'פר, כדאי לכן להישאר בקשר עין..
                                                                 
                                                  
                                                  שלכן איריס
                                                               





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה