F

2 בדצמבר 2012

מזל טוב , זכית!


זהו..
רשמית, חגיגות היומולדת שלי הסתיימו. טוב לא ממש, אני עדיין מרגישה איזושהי תכונה חרישית בבית.
היו ברכות חמות  ומרגשות מכוווולם, פינוקים מהחברות שלי, יציאות לבתי קפה לרוב, ספא  בהמתנה...
והפסנתר כמובן..! מהאיש האהוב שלי ומהבנות המדהימות שלי שהגשימו לי חלום ילדות!!
                        ...Recital here i come...

עכשיו לדבר שלשמו אני פה, קולולו...( הפוסט הזה הוא המשך ישיר לפוסט היומולדת שלי).
יש זוכות במתנות יום ההולדת שחילקתי .


ראשונה:
שושי קוגן  - סקראפרית מוכשרת
שניה:
יונית צוק - בלוגרית חדה ומושחזת, ואני גאה לומר שגם תלמידתי לשעבר בחוגי הפיסול.
שלישית:
נעה זני - הצלמת האחת והיחידה..

חייבת לציין שכולן מפרגנות אמיתיות!! באמת, לא רק בפייסבוק.
גילוי נאות: אני מכירה את שלושתן אישית
ואם כבר אמרתי את המילה, יש לי תיאוריה על המפרגנים והמפרגנות למיניהן..
איך שאני רואה את העניין: קנאה, תחרותיות,רכושנות וצרות עין מובילות לחוסר יכולת לפרגן.
זוהי עסקת חבילה שכוללת בתוכה אהבה עצמית שתלויה בדבר..
(אני צריכה  להיות הכי הכי ואני לא רואה "אפאחת" (אף אחת )בדרך לשם..)
לעומת זאת, חשיבה חיובית ואהבת האדם ככלל היא מקור הפרגון .
אם את בטוחה בעצמך ומסופקת ממה שאת עושה, אין לך את הפחד לפרגן,
לפרסם (ואף לשתף פוסטים של אחרים), גם אם הם קולגות או מתחרים.
אני שמחה לומר שאנחנו המפרגנות מזהות זו את זו מרחוק.. ואנחנו רק מרויחות..!

           שושי, יונית ונעה יקרות אתן מוזמנות אלי לסטודיו
                         לאסוף את החנוכיות..

הגרלה נוספת תתקיים בסוף חודש דצמבר
אז בנות אל תפסיקו ללייקק, לשתף ולהרשם...



מה שאתן צריכות לעשות כדי להיכנס להגרלה זה:

1. ללחוץ לייק לדף העסק שלי בפייסבוק.
2. לשתף את הפוסט הזה בבלוג.



3. להרשם לעידכונים מהבלוג שלי-בעמוד הבית של הבלוג
   בראש הדף מצד שמאל בקוביית נשארים מעודכנים)


הערה חשובה מאוד:



לא לשכוח לעדכן אותי על ביצוע השלבים עם שם ומייל
בהשארת תגובה פה בבלוג או בדף הפייסבוק שלי.
(אין לי אפשרות לדעת מי עשתה את 3 השלבים..)

כל הנרשמים יכנסו להגרלת המשך שווה ומפתיעה..
כדאי לעקוב !!



                                         שלכם איריס