F

6 בנובמבר 2012

לבחור ולהחליט..



מי לא מכיר את בעיית ה"להחליט"?
כל אחד מחליט עשרות אם לא מאות החלטות יומיומיות  בחייו ,
ואינני מדברת על המהותיות שביניהן.
אני מדברת על אלו הפשוטות, כמו שלי, שבעזרתן אני בוחרת
את הבגדים והתכשיטים ליום העבודה...
או את  התמונה המתאימה ביותר עבורי כתמונת פרופיל?

בעצם, החלטות הן עניין יומיומי ושגרתי , לכאורה עניין פשוט,
מנגנון קבוע. אולם אני מעידה על עצמי שבכל החלטה הקשורה אלי,
אפילו  פשוטה, מעורב, תיקון :משתלט, הרגש, מחשבות רבות על תוצאה,
והשפעות אפשריות עלי  ועל סביבתי הקרובה, מציפות את ראשי...

(רק לצורך המחשה, תחשבו על סופת הוריקן תמידית שנמצאת בראשכם.)

דוגמא אתם רוצים?


שימו אותי בדירה שלא ראיתי מעולם, בקשו ממני לעצב אותה לאחר פגישת
היכרות/צרכים  קצרה עם בעלי הדירה, ואציג לכם קונספט לתפארת, עם
תוכנית חילופית אפשרית,  פלטת צבעים מושלמת, ובטחון גמור בתוצאה הסופית.

עכשיו תנו לי לעצב פינה קטנה בביתי שלי, ואתהפך במיטתי ימים שלמים אם לא שבועות..

למה זה קורה ?! אולי הכל נובע מריבוי הרצונות והרעיונות שלי,
כן, אותם אלו שגורמים לי להיות  מקורית במציאת פתרונות, מתחדשת  ומחדשת,
וכמעט תמיד מקדימה את כולם בצעד אחד. הם אלה שגם גורמים למעצורים..


כל ההקדמה הארוכה הזו נועדה להודות לכם קוראים וקוראות יקרים
תודה על התגובות המחממות והמפרגנות שהעלו סומק בלחיי,
וגרמו לי להרגיש לרגע יפה!
תודה על שטרחתם נכנסתם לבלוג והגבתם,
מי במיילים, מי בs.m.s מי בפייסבוק ומי בבלוג.
ותודה על התגובות המפרטות  ומנמקות את הבחירה.
הנה תוצאות בחירתכם..
אודה על האמת, גם אני בחרתי באותה התמונה,
ואפילו שמתי אותה כתמונת פרופיל שלי ב"פייס"
כשבכוונתי להחליפה בזו שתקבל את מירב הקולות..
בסופו של עניין, יצא מה שיצא ואני שמחה שכך יצא. 
                                           להשתמע בקרוב
                                               שלכם  איריס