F

15 בינואר 2014

אז, איך את שותה את הקפה שלך...


בוקר טוב
אני אוהבת קפה, אני מכורה לקפה,תמיד מתאווה לריח לטעם ולרגעים המושלמים של הלגימה הראשונה מהספל. זה לא אומר שהכוסות הבאים לא נחשבים, או חלילה לא טעימים לי, שלא תבינו לא נכון, אני יוזמת המון הפסקות קפה במשך היום, אבל, תנו לי את הרגעים השוים, כמו: לאחר ההמולה של  הבוקר, אתן יודעות, בחירת האאוטפיט לגן שמתחלף בערך 3 פעמים, התסרוקת המתאימה לבגדים, ואל תגידו לי שאתן לא מכירות את תסרוקת 3 הצמות שמתאימה רק לשמלה המסתובבת..???!! הכריך, הפרי, השוקו שצריך להיות חמים בדיוק בטמפרטורה הנכונה, וכמובן, שיחת הבוקר של נתנאל לתכנון שעות אחה"צ, אח"כ  "טורנדו"  קליל ומהיר של סידור הבית ואז... אז.. "קול דממה דקה" כל הבית שקט ואני מכינה לי כוס קפה מפנקת מס' 3, יוצאת לגינה עם עיתון או מגזין  ומתענגת על כל לגימה.



בגינה..
כשהגאון מצטרף אלי לקפה.. 
או בשעות הערב כשהבית שוב שייך לי, ואני שותה אותו לצד מאפה טעים. אני אומרת לכן, אין כמו הפינוקים הקטנים האלו לנפש.

קפה ומאפה

מהספל הזה עדיין לא טעמתי היום..
כבר מספר שנים שאני אוספת ספלים, רוכשת לי באקלקטיות זוגות זוגות מהם, לא בהכרח באותו סגנון, יש מהם שיתאימו דווקא למסיבת תה אנגלית, יש פשוטים, לבנים ומכילים, יש בטקסטורות סרוגות,

השעה האהובה עלי

בטקסטורה סרוגה

ויש את הספל שהתאהבתי בו בחנות המרהיבה והענקית  , וסחבתי איתי ממינכן בביקורי שם ביוני שנה שעברה. מידי שבת אחה"צ אני עורכת טקס פרטי לי ולגאון לשעה של פטפוט זוגי במיטבו..
השילוב האולטימטיבי עבורי  

אבל הכי הכי אני אוהבת את השעות שלי בסטודיו  בהן אני מפיחה חיים בחימר ומוציאה תחת ידיי את הספלים שאותם דמיינתי בעיניי רוחי .. את 24 השעות מורטות העצבים בהן אני מחכה לפרוק את התנור הייתי רוצה למחוק אבל זה חלק מעסקת החבילה.. וכך לפעמים הספלים יוצאים סדוקים או שבורים, ובעבודות הפורצלן יש המון בלאי בשל  דיפורמציה..
ספל קונוס על ידית מפותלת
כוס אספרסו אליפטית עם שקעים לאצבעות במקום ידית סטנדרטית

ספל מסדרת המקומטים עם ציפור על הידית

יודעות למה שמתי לב ברגעים אלו ממש?  שיש לי איזה 'אישיו' עם ידיות...השבוע עמלתי בסטודיו על הזמנה ל-40 ספלים מסדרת המקומטים, קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של ההכנות




















ובכן קוראות יקרות שלי, בפעם הבאה שתחשקו בספל קפה, רק חשבו על התהליך שהוא עובר עד שהוא מגיע אליכן לשולחן. או שפשוט תקפצו לבקר אותי בסטודיו ולצלול ל-3 שעות חוויתיות וקסומות בטיימינג שלכן, בסופן תוכלו לשתות מהספל שהכנתן, בדיוק כמו שרציתן..!​​​​​​​​ הקפה? עלי!

























                                         

                                                            שלכן 






































             
              


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה