F

16 באוקטובר 2013

מסיבת השראה לכבוד הבלוג של רחלי

צילום: מור ורשבסקי



חגיגות, אוי, כמה שאני אוהבת חגיגות, ויעידו על כך הגאון הפרטי שלי ובנותי היקרות, וגם חברים וחברות, אה, נכון גם השכנות, נו,נו, ברור, גם אתם חברי הוירטואליים יודעים שאני מריירת סדרתית על חגיגות יומולדת.. למה אני כל כך מתרגשת? כי הולכת להיות כאן חגיגת ענק בסגנון פרס ומדי, משתה מרהיב לעין ולנפש שיתפרס על שבועיים שלמים. זו נחת ראויה. לכבוד חגיגות העשור לבלוגים הותיקים והנפלאים שלה: עפיפונים ו- פשוט מבשלת רחלי כיבדה אותי ועוד מספר חברות  קרובות ואוחזות בעט לקבל השראה מפוסט אחד אהוב מבין מאות הפוסטים שכתבה ולהקדיש אותו  כפוסט  יומולדת . אני אומרת לכן, זה היה קשה, מה זה לבחור? את כולם אהבתי, אני הרי ידועה זה מכבר בכינויי 'גם וגם וגם', לא בוחרת, לא מוותרת, לא מנפה. אתן מבינות באיזה מצב צבירה הייתי??  מרוצפתת, כן, לגמרי, ובזוית לא נוחה בעליל!!  ובכן, זה לקח לי כמה ימים להתאושש, קראתי שוב ושוב את הפוסטים מהתחלה 

לסוף ומהסוף להתחלה, זה רק נהיה גרוע יותר.. בסוף השבוע השני  משהו צלצל, נזכרתי באותו פוסט חתולים משכבר הימים, והבנתי שאתמקד ברחלי עצמה, האם ההוגה, המייסדת והמבצעת הגדולה של הבלוגים.  תגידו חתולים וקיבלתם רחלי -  האמא של 3 חתולים מפונקים עד העצם, שעונים לשמות: דקסטר, ז'אן לוק וחמודי, הממ.. מעניין מאיפה היא הביאה את השמות האלו.. 
אז כפי שאמרתי, רחלי אוחזת  בשני בלוגים מכובדים ומשובחים או כמו שחברתי עינת תיארה, מפוארים שזה מעורר הערצה והתפעלות. ואם אתן עדיין לא מכירות אותם, באמת שהגיע הזמן לקפוץ ולבקר.


הצילום מפה




הפוסט חתולים חתולים  נכתב בבלוג עפיפונים שכל כולו, יומן חיים של אשה אמיתית , הפותחת דלת רחבה לחייה ולמחשבותיה בצניעות מהפנטת. מיד כשקראתי את הפוסט עלו בעיני רוחי מספר דימויים של אלמנטים פרקטיים ולא פרקטיים ובכולם מככבים חתולים. בתחילה, חשבתי להכין מגזרות של  צלליות פרופיל משפחתיות שיכללו גם את 3 החתולים המדוברים, ואז הגיע הרעיון הבא, ודחק אותו הצידה, אולי, 3 קעריות קרמיקה לחלב שאצייר עליהן את צלליות ראשיהם של ז'אן לוק המסוקס, של דקסטר האפל ושל חמודי החמוד יהיו מתאימות יותר?  בעוד הרעיון מתפוגג לו לאיטו,  ראיתי את רחלי  שותה את התה שלה בספל קפה מעוטר בציורי חתולים, בעצם אולי שלט לדלת עם חתולים יהיה הדבר הכי משקף, חתולים, חתולים, חתולים, הם איגפו אותי מכל עבר, סטופ!!חתוליאדה זה מה שנהיה לי בראש.. תהליך החשיבה וניפוי הרעיונות  לקח לי שבועיים תמימים, ובסופו של דבר זה מה שיצא.

הערה: עד לרגע זה כיכבה המילה הכתובה, הרשו נא לי עתה לתת לדימויים הבאים למלא את מקומן, מקווה שתהנו.. או בתמצות, רחלי זה בשבילך.


                  חושבת  (שבועיים בקירוב)   הצילום מפה

           מגלגלת רעיונות  (עדיין חושבת)  הצילום מפה

   מחפשת השראה מבעד לחלון (תמיד בספרים אויר צח עוזר לחדד את המחשבה) הצילום מפה

כוס קפה בטוח תעזור לריכוז  (חייבת הפסקת קפה)  הצילום מפה

 יש... אאוריקה  (סופסוף אני יכולה להירגע) הצילום מפה

ריקוד האאוריקה  (הזדמנות לפרוק מתחים)   הצילום מפה                                        


רושמת את הרעיון  (עפה על עצמי)הצילום מפה


                מציירת את הסקיצות  (יאללה מתחילה לייצר ליין חתולים ?!) 

            מרדדת את החימר וחותכת קוי מיתאר  (סופסוף  שלב הביצוע)

                 מדביקה, מניחה תמיכות ומשאירה לייבוש  (רק שלא יופיעו סדקים)



                       צובעת בשחור (לא לפחד,יצא יפה בסוף)

                                      טדדם  (מה אתן להגיד?)

                           וכשהן דולקות (הכי "מוד" חתולי שיש)


רחלי אהובה קבלי נא תשורה זו ויאללה בואי כבר אלי לסטודיו לשעה של יצירה (אסביר לך איך מפסלים קאפקייקס לתפארת). אה גם אתן רוצות לדעת איך מפסלים קאפקייק? נו, ברור שגם אתן מוזמנות, החומרים הכלים והסינר עלי, הטיימינג עליכן. כל הפרטים פה 
נ.ב: בהיותך רבת פעלים אני זורקת לך כפפה, קדימה הפתיעי אותנו  בבלוג איכותי נצרך וחדש!!


                                                 שלכן איריס
                                                      

                        

6 תגובות:

  1. מדהימה!!! כל הכבוד!!! ממש עושה חשק לטוס ללונדון ולצפות ב cats ..... כל כך מתוקים...(-:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח, עד לונדון? ספרי לי הכל כשתחזרי

      מחק
  2. וואו!
    יצא מהמם. פוסט מקסים, אהבתי את כל ריקודי החתולים
    ואת החתולים המקסימים שיצרת... יאללה ליין חתולים!
    :)

    השבמחק